Jak kupować na Butik.pl?

Aby zrobić zakupy online w wybranym butiku, dodawaj produkty do koszyka, klikając przycisk “Do koszyka”. Następnie kliknij w ikonę koszyka zakupowego widoczną w prawym górnym rogu strony. Sprawdź, czy wszystko się zgadza i kliknij przycisk “Przejdź do kasy”.
Zamówienie możesz złożyć jako gość lub zalogować się (jeśli nie masz konta na Butik.pl, w procesie składania zamówienia, możesz je założyć). Uzupełnij dane, wybierz sposób dostawy i przejdź do płatności. Po prawidłowym złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

Jak zarejestrować konto klienta?

Aby zarejestrować się na Butik.pl wystarczy kliknąć w ikonę zębatki widoczną w prawym górnym rogu strony, następnie pod formularzem logowania pod przyciskiem “Zaloguj się” należy wybrać opcję „Zarejestruj się”. Kliknij w przycisk “Zarejestruj się” i uzupełnij formularz rejestracyjny.
Możesz też skorzystać z formularza rejestracji konta zakupowego.

Jak zostać Influencerem na Butik.pl?

Jeśli prowadzisz konto na Instagramie, publikujesz na nim stylizacje i masz min. 1k obserwatorów, wypełnij formularz rejestracyjny i postępuj zgodnie z instrukcjami w wiadomościach e-mail. Po utworzeniu konta Influencera, możesz rozpocząć dodawanie swoich stylizacji na Butik.pl oraz tworzenie własnego profilu, za pośrednictwem którego będziesz zarabiać.
Dodawaj produkty do „swoich propozycji” i udostępniaj link do swojego profilu, by zarabiać 50% prowizji od sprzedaży poleconych produktów. Dodawaj produkty do wishlisty, by inicjować współprace z butikami. Zamieszczaj zdjęcia swoich stylizacji, by podnieść widoczność swojego profilu.

Jak założyć własny butik online na Butik.pl?

Sprzedajesz odzież, obuwie, biżuterię lub dodatki przez internet? Dołącz do grona butików zarejestrowanych na Butik.pl i załóż swój własny sklep internetowy w marketplace. Wypełnij formularz i postępuj zgodnie z informacjami w wiadomościach e-mail.
Uzupełnij swój profil sprzedawcy o informacje niezbędne do sprzedaży online i rozliczeń. Instrukcje dotyczące konfiguracji płatności otrzymasz drogą mailową. Następnie uzupełnij informacje techniczne i wizerunkowe na temat Twojego sklepu. Pamiętaj – Twoja strona sprzedażowa jest Twoją wizytówką w oczach klientów. Masz pytania? Skontaktuj się z nami poprzez zakładkę kontakt lub w mediach społecznościowych.

Koszty, czas i formy dostaw w butikach na Butik.pl

Koszty i czas dostawy są zależne od poszczególnych sprzedawców. Kształtują się w zakresie od 9,00 zł do 19,00 zł. Koszt dostawy zdefiniowany przez wybranego sprzedawcę jest widoczny w koszyku podczas składania zamówienia. Czas dostawy także zależy od sprzedawcy.
Na czas dostawy składa się proces przyjęcia zamówienia, pakowania i wysyłki towaru oraz czas dostawy towaru przez firmę kurierską. Zwykle wysyłka odbywa się w ciągu 24h, a przesyłki nadawane są kurierem lub Pocztą Polską. Aby mieć pewność jak szybko i w jaki sposób dotrze do Ciebie przesyłka, sprawdź informacje o dostawie na profilu wybranego sprzedawcy lub skontaktuj się z nim poprzez opcję „pytanie do sprzedającego”.

Formy płatności

Płatności na Butik.pl odbywają się za pośrednictwem zaufanego operatora płatności elektronicznych – firmy Przelewy24.pl. Dzięki integracji z systemem Przelewy24 możesz skorzystać ze wszystkich popularnych form płatności oferowanych przez większość banków.
W ramach Przelewy24 możesz zapłacić też BLIK-iem, kartą płatniczą oraz tradycyjnym przelewem bankowym. Ponadto istnieje możliwość wybrania płatności przy odbiorze (jeśli sprzedawca udostępnia taką opcję). W przypadku wyboru tej formy płatności za zamówienie zapłacisz przy odbiorze przesyłki – u listonosza lub kuriera.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Do zamówienia powinien być wystawiony paragon lub na życzenie faktura VAT. Jednocześnie nie każdy sprzedawca Butik.pl jest płatnikiem VAT, zatem przed zakupem najlepiej wysłać do konkretnego sprzedawcy pytanie, czy wystawia on fakturę VAT czy wyłącznie rachunek lub paragon.

Opinie na temat produktów na Butik.pl – jak dodać?

Aby dodać opinię na temat produktu z Butik.pl, należy na stronie konkretnego produktu kliknąć zakładkę „napisz recenzję” lub „dodaj pierwszy” (jeśli produkt nie ma jeszcze recenzji) – pojawi się formularz do wystawienia opinii. Opinię należy zatwierdzić klikając w przycisk “Wyślij”.

Jak zwrócić towar lub złożyć reklamację?

Sprzedawca, u którego zostało złożone zamówienie, posiada na swoim profilu informacje dotyczące zwrotów i reklamacji – zakładka „Zasady zwrotów i reklamacji”. Jeśli informacje zamieszone w tym miejscu nie są wystarczające, wystarczy wysłać do konkretnego sklepu wiadomośc z pytaniem o procedurę zwrotu lub wymiany towaru.

Jak anulować zamówienie?

Transakcje zawierane na Butik.pl są wiążące. Jeśli chcesz zrezygnować z zamówienia, skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą, u którego zostało złożone zamówienie. Możesz wysłać wiadomość z poziomu zamówienia.

Czy zakupy i płatności są bezpieczne?

Tak, zakupy i płatności na Butik.pl są bezpieczne. Płatności odbywają się za pośrednictwem zaufanego operatora płatności elektronicznych Przelewy24.pl. Ponadto, Butik.pl wykorzystuje szyfrowanie SSL, które chroni Twoje dane osobowe przed osobami trzecimi.

Jak korzystać z listy życzeń?

Lista życzeń to miejsce, w którym zapisywane są rzeczy, które chciałabyś mieć w swojej szafie. Na stronie oferty wystarczy kliknąć w serduszko, by produkt został zapisany na liście. Listę możesz udostępnić wishlistę znajomym lub wykorzystać w przyszłości do złożenia kolejnych zamówień.

Dlaczego zamówienie jest podzielone na kilka przesyłek?

Butik.pl to marketplace, w którym znajdziesz swoje ulubione sklepy odzieżowe w jednym miejscu. W ramach jednego koszyka możesz złożyć zamówienie u wielu sprzedawców zarejestrowanych na Butik.pl W przypadku zamówienia produktów od kilku sprzedawców otrzymasz osobne potwierdzenie zamówienia oraz kilka przesyłek po jednej od każdego sprzedawcy.