Filtruj / Sortuj
close

Artykułów: 2

Pokazano 1-2 z 2 pozycji
Filtruj
Aktywne filtry
  • Sprzedawca: Goldbut

Filtruj według

Kolor

Kolor

Numer buta

Numer buta

więcej mniej

Cena

Cena

  • 109,00 zł - 110,00 zł

Sprzedawca

Sprzedawca

więcej mniej

Artykułów: 2

Pokazano 1-2 z 2 pozycji

Aktywne filtry

  • Sprzedawca: Goldbut

O sprzedającym

Naszym priorytetem jest wywołanie uśmiechu na twarzach klientek. Misja, która nam przyświeca, to podążanie za najnowszymi trendami w świecie mody. Wierzymy, że każda z nas jest wyjątkowa i niepowtarzalna. Oferujemy obuwie, które sprosta waszym wysokim wymaganiom. Wierzymy w nasze produkty, a inspiracją do działania jest motto: 

„Kopciuszek jest dowodem na to, że nowa para butów może zmienić całe Twoje życie”

Goldbut to przedsiębiorstwo rodzinne, które każdego klienta traktuje jak bliskiego przyjaciela. Przykładamy wszelkich trosk i starań o terminową realizację zleceń oraz profesjonalną obsługę klienta.

Zasady zwrotów i reklamacji

I. ZWROTY
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone:
• pisemnie na adres: Pearbut Katarzyna Dobrzańska, ul. Letnia 2, 62-021 Paczkowo,
• w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] ;
2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest w pkt. 11 Regulaminu oraz na stronie Sklepu Internetowego w zakładce dotyczącej odstąpienia od umowy. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
• dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;
• dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: Pearbut Katarzyna Dobrzańska, ul. Letnia 2, 62-021 Paczkowo.
7. Zwracane Produkty powinny mieć fabryczne opakowanie, posiadać komplet oryginalnych metek i folii oraz nie mogą nosić śladów użytkowania. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:
• Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
• Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Sprzedawca nie odbiera kierowanych do niego przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.
• W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie – na wyraźne żądanie konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
• (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Dostawa i płatność

Jeśli dodasz do koszyka produkty za minimum 149,00 zł., Twoje zamówienie dostarczymy bez dodatkowych opłat za przesyłkę. Koszt dostawy za zamówienia poniżej 149,00 zł wynosi:

  • Płatność na konto 15 zł
  • Płatność przy odbiorze 18 zł 
  • Paczkomat – wpłata na konto 13 zł
  • Paczkomat – pobranie 16 zł

PŁATNOŚCI

Dzięki współpracy z firmą Przelewy24.pl akceptujemy wszystkie najpopularniejsze metody płatności – możesz zapłacić:

  • a) przelewem online (Bank PEKAO, Płacę z iPKO, Toyota Bank, Alior Bank, Płać z BOŚ Bank, Przelew 24 Bank Zachodki WBK, City Handlowy, T-Mobile usługi bankowe dostarczane przez Alior Bank, Deutsche Bank, Eurobank Płatność Online, PayLink Idea, Płać z ING, Płacę z Inteligo, mBank – mTransfer, Millenium Bank, Raiffeisen Polbank, PBS Bank, Pocztowy24, Bank PBS, Plus Bank, Płacę z Orange, GETIN Bank, NOBLE BANK)
  • b) kartą kredytową/płatniczą (VISA, VISA ELECTRON, MASTERCARD, MAESTRO)

a także:

  • a) przelewem tradycyjnym
  • b) pobranie
Bestsellers

Podobno "przeciętna kobieta zakochuje się 7 razy w roku, tylko 6 przypadków to buty". Trudno się z tym nie zgodzić. Kobiety kochają kupować buty, poprawiać sobie humor nową parą szpilek. Modne obuwie damskie to także zwieńczenie stylizacji i nadanie jej wyjątkowego charakteru. Stylowe koturny uzupełnią letni look, kozaki z długą cholewką zapewnią komfort w zimowe mrozy, ciepłe kapcie umilą czas spędzany w domu, a japonki z pewnością przydadzą na plaży. Wybierz odpowiednie buty, a nabierzesz pewności siebie i podbijesz świat!